keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Shoppailua!

Eilinen päivä oli varattu shoppailulle.
Lähdettiin Jesperin kanssa ennen puoltapäivää
Kempeleen Zeppeliniin.
Sielä on niin helppo käydä kun kaikki on saman katon alla eikä parkkipaikkaakaan tarvitse etsiä.

Mun päämäärä oli ostaa mulle vaatetta.
Huomasin nimittäin ettei mulla ole enään yhtään kunnollista t-paitaa,
olen hikoillut kaikki pilalle tämän kesän aikana :-/

Loppujen lopuksi löysin itselleni 5 arkipaitaa ja 2 työpaitaa sekä alusvaatteita.
Kristerille ostin shortsit ja t-paidan.
Jesper sai yhdet shortsit ja yhdet pitkäthousut jonka lahkeet voi kääntää shortseiksi.
Lisäksi löysin Jesperille kivan pitkähihaisen paidan eskariin.
Kyllähän reissulla tarttui kaikkea muutakin mukavaa kotiin vietäväksi kuten pieni ylläri Kristerille ;-)

Näin äiti-ihmisenä olen huomannut etten osta enään vatetta itselleni muuta kuin pakon edessä.
Yleensä kaikki vaateostokset on Jesperille ja (joskus) Kristerille.
Oikeasti ihan tyhmää!
Pitäähän munkin saada uusia ja fiksuja vaatteita silloin tällöin.
No nyt on ainakin paitoja :-)

Muuten, Krister vei kameransa mukaan töihin enkä kerinnyt tyhjentämään muistikorttia siitä.
Kaikki meidän Paljakan lomakuvat on otettu Kristerin kameralla.
Joten saatte odottaa lomakuvia/kuulumisia loppuviikolle jolloin Krister tulee kotia.

Aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti