tiistai 17. heinäkuuta 2012

Ehdinpäs, ennen kuin sairastuin!

Kukaan ei varmaan enään usko mua, mutta mä oon taas nuhakuumeessa.
Kyllä, vastahan mä olin samassa taudissa reilu 5 viikkoa sitten :-/
Taas kuume pyörii 37,6-38 asteen hujakoilla, koko kehoa särkee, yskittää ja ääni on maassa (=kadonnut).
 Otin hetki sitten lääkeet ja jaksan niitten voimilla istua hetken tässä koneen ääressä.
Saan pian makuuhaavoja sohvalla makaamisesta :-/

Vaikka olo oli hieman outo jo lauantaina ehdittiin Kristerin kanssa kuitenkin tehdä suursiivous yläkerrassa ennen kuin vajosin kuumehorkkaan sunnuntaina.

Olen jo kauan odottanut lottovoittoa jotta pääsisin nojatuolikaupoille.
Mutta kun sitä lottovoittoa ei ole vieläkään tullut, niin mun oli keksittävä toinen ratkaisu.

Haettiin meidän rivarista parit nojatuolit jotka meillä on ollut sielä yläkerran TV-huoneessa.
Nyt olohuoneen järjestys täällä kotona on niin kuin se alunperinkin on suunniteltu.

Nojatuolien paikat

Mulla on aina ollut tarkoitus laittaa kaksi pyörivää nojatuolia tuohon ikkunan eteen.
Nyt voi ihailla sekä maisemaa, että katsoa TV:tä samalta tuolilta.

En todellakaan ole beigen ystävä ja olen vastustanut noitten nojatuolien tuomista uuteen kotiin monta vuotta, nyt oli vaan annettava periksi.
Ja yllättävän nopeasti silmä tottuu tuohon väriin.

Tilaa

Nyt tilan käyttö on paljon järkevämpää ja juuri sellainen kun se on suunniteltukin.
Huone on paljon suuremman oloinen eikä kaikki ahtaudu pieneen 3-hengen sohvalle :-)

Ja koska mun on vain odotettava vielä hetki sitä lottovoittoa, niin näillä mennään...

Oikein ihania kesäpäiviä kaikille, minä painun nyt nukkumaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti