sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Uusi työpaikka!

Vanhoista tavoista on vaikea päästä eroon.
Tein sen taas,
mulla on uusi työpaikka.
Tällä kertaa olen kuitenkin ollut maltillisempi enkä sanonut itseäni irti nykyisestä työpaikasta.
Olen sopinut työnantajan kanssa, että teen neljäpäivästä työviikkoa.
Joka tiistai olen NRS:n hommissa.
Tämä järjestely on toistaiseksi voimassa.
 
Ja onhan se kivaa olla taas ratamaailmassa töissä, mä vaan tykkään siitä niin hemmetin paljon :-)
 
Mun suurin urakka tällä hetkellä on saada reskontra rullamaan ja taloushallinnan ohjelma ajan tasalle.
Arvion mukaan töitä riittää ainakin tämän vuoden loppuun, silloin kaikki pitää ainakin olla tehtynä.
 
Töitä teen kotoa käsin.
Aika hienoa kun työmatka on 12 askelta alakertaan :-)
Aamulla ei tarvi laittaa hiuksia, meikata tai etsiä puhtaita vaatteita vaatekomerosta.
Työpaikalle voi mennä vaikka yöpuvussa, tukka nutturalla ja aamukahvimuki kädessä.
Kukaan ei kyttää taukojen pituutta tai ylipäätä aikatauluta työpäivää.
 
En kuitenkaan voisi tehdä täysipäiväisesti töitä kotona.
Kaipaan ihmisiä ympärilleni.
Ja viihdyn työpaikassni.
Kysehän ei ole nyt siitä ettenkö viihdy työssäni, päinvastoin, se on hieno paikka ja mulla on ihania työkavereita.
Mutta NRS tarvitsee apua ja mä voin tarjota heille sitä.
 
Eli, reilu vuosi nykyisen työnantajan palkkalistoilla ja nyt on taas uudet työkuviot meneillään.
Tämä on niin tyypillistä meikäläiselle :-)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti