maanantai 27. toukokuuta 2013

Tiukka viikko!

Alkanut viikko tuntuu jotenkin ylitsepääsemättömältä, aikataulullisesti siis.
Tähän viikkoon pitää ahtaa työn ja pojan koulu lisäksi yhden päivän reissu Ruotsiin ja neljän päivän reissu Helsinkiin.
 
Tänään maanantaina Jesperin piti mennä luokkakaverin luo Kempeleeseen koulun jälkeen ja mun piti hakea se sieltä puoli viideltä.
Kaverin äiti soitti ja kertoi, että heille on tullut esteitä ja mulle tuli kiire järjestää Jesperille kyyti kotia koulusta.
Onneksi taksi pääsi hakemaan Jesperin, mutta 2h normaalia aikaisemmin.
Mulle tuli hoppu hoitaa työt loppuun ennen kuin poika tulee kotia.
 
Huomenna tistaina, Jesper ei mene kouluun vaan olen pyytänyt sille vapaapäivän.
Yhdeksältä aamulla meidän pitää olla Oulun keskustassa noutamassa vuokrapaku.
Lähdetään IKEA:lle huonekaluostoksille
 
Halpoja huonekaluja
 
Kotimakalla haetaan käytetty astianpesukone jonka bongasin Tori.fi:stä 70€:lla.
 
Käytetty tiskari
 
Kaikki nämä menee meidän rivariin.
Paku pitää tyhjentää ja viedä vielä takaisin Ouluun ennen klo 21:00.
 
Keskiviikkona Jesperillä on retkipäivä ja mun pitää muistaa laittaa sille evästä mukaan kouluun.
Meillä on myös muuttotarkastus rivarissa klo 9:30.
Kämppä pitää siivota perusteellisesti ja huonekalut pitää nostaa paikoilleen.
Mun pitää hakea anoppi Muhoksen juna-asemalta klo 14:55.
Ennen sitä pitää kuitenkin käydä ruokakaupassa ja ostaa viikonlopuksi ruoat.
Illalla lähdetään Kristerin kanssa ajelemaan kohti Espoota.
 
Torstaina amupäivällä mulla on koulutus Espoossa.
Iltapäivällä pitää tehdä kaikki järjestelyt ja ostokset perjantain Info-päivää varten.
 
Perjantaina Jesperin koulu loppuu klo 12:00.
Se menee kaverin luo suoraan koulusta koska iltapäiväkerho on kiinni.
Taksi hakee pojan koulun pihalta klo 15:00.
Meillä on Kristerin kanssa työmaan Info-päivä joka jatkuu illalla pihabileillä.
 
Lauantaina mulla on ainakin lepopäivä, toki edellisillaan bileitten jäljet pitää siivota.
Jesperillä olisi koulun päättäjäiset, mutta anoppi ei osaa ajaa Ouluun joten se on jätettävä väliin.
Piti laittaa postimerkillä varustettu kirjekuori pojan mukaan kouluun jotta ne saa lähetettyä toikkarin kotia.
En voi ymmärtää miksei ne voi antaa sitä jo perjantaina?
 
Sunnuntaina mulla on normi työpäivä jonka teen Espoossa.
 
Maanantaina lähdetään Kristerin kanssa ajamaan kohti Muhosta.
 
Ohjelmaa ja muistettavaa riittää siis tälle viikolle.
Saas nähdä pitääkö mun tiukka aikataulu :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti