maanantai 14. heinäkuuta 2014

Lazy days!

Lämpömittari kipusi taas eilen melkein neljäänkymmenen.
Se ei kuitenkaan Kristerin ja mun tahtia hidastanut, vaan me siivottiin pihaa koko päivän.
 
Vilpola
 
Jesperin oli kuitenkin päästävä varjoon.
Koska en halunnut että se istuu sisällä koko päivän, niin tein sille yläpihan terassille lepopaikan varjoon.
 
Kannettiin pihalle meidän vanha säkkituoli ja muutama iso tyyny.
Hyttysverkon väsäsin meidän vanhoista (30 v. vanhat) makkarinverhoista.
Muistaakseni saatiin ne Kristerin siskolta silloin kun muutettiin ensimmäiseen yhteiseen asuntoon :-)
Jesperillä oli limua, Akun Ankkoja ja iPad mukana ja niillä se viihdytti itseään koko päivän.
Välillä se kävi altaassa uimassa.
 
Illalla Jesper päätti, että hänhän nukkuu yön ulkona.
 
Nukkumattia odotellessa
 
Istuttiin Kristerin kanssa terassilla ja nautittiin kylmistä juomista (lue: oluesta ja siideristä) ja odotettiin, että Jesper saa unesta kiinni.
Kun mentiin sisälle, niin Krister sanoi, että poika tulee sisälle puolen tunnin sisällä.
Minä annoin pojalle tunnin aikaa.
Jesper tuli sisälle 22 minuutin päästä ja pyysi päästä omaan sänkyyn nukkumaan :-)
 
Tänään olen istunut bikineissä terassilla ja tehnyt töitä läppärillä.
Välillä olen käynnyt Jesperin kanssa altaassa uimassa.
Ollaan syöty ja juotu kahvit terassilla.
Keskipäivällä kuumimpaan aikaan mittari näytti +43,7 astetta auringossa.
 
Kristeriä ahdistaa tämä lämpö, minä vaan nautin!
Minua ei saa sisälle millään voimalla näillä keleillä.
 
Töissä oli tänään kurja päivä, raskas.
Huominen tulee olemaan kiireinen päivä, mutta toivon mukaan parempi kuin tänään.
Loppuviikosta lähdetään Jesperin kanssa reissun päälle ja ajattelin yrittää pitää muutaman päivän lomaa.
Katsotaan onnistuuko se.
 
Muistakaa juoda paljon vettä näillä helteillä.
Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti