tiistai 2. elokuuta 2011

Ahkerana!

Jos eilen oli "turha" päivä,
niin tänään olen tehnyt kahta enemmän hommia.

Pyykkikone on (tietysti) pyörinyt koko päivän.
Mutta ennen puoltapäivää olin jo pessyt alakerran ikkunat,
sekä ulkoa että sisältä =)

Nostin olohuoneen isot matot pihalle tuulettumaan,
imuroin koko yläkerran ja
pesin olohuoneen, keittiön ja ruokatilan lattian.

Meidän Bella on sellainen kuolaaja ettei tosikaan,
joka puolella on kuolatippoja :-/

Kun matot oli paikoillan aloin järjestämään meidän TV-tasoa.
Krister nimittäin asensi TV:n seinälle viikonloppuna ja nyt mulla oli hyvä tilaisuus siistiä taso.

Tuo meidän TV-taso on vanhan mallinen.
Tarkoitus on että TV seisoo sen päällä keskellä ja sivukaapeissa on kaikki elektroniikka.
Mutta kun TV nostetaan nykyään seinälle niin eletroniikka pitää saada kaapistoon suoraan TV:n alle.
Nyt ei sit johdot ylety kunnolla koneisiin vaan menee viistosti pitkin seinää.
Se taas tarkoitta sitä ettei voida asentaa suojalistaa johdoille.
Nooh, ratkaisu on kuitenkin tilapäinen,
aion nimittäin ostaa uuden TV:tason heti kun vähänkin ylimääräistä löytyy ;-)
Tässä kuitenkin lopputulos:

Voi että, mä inhoan noita kaiuttimia!



Enemäpää kuvia mä en meidän olohuoneesta näytä :-)
Se on kylläkin rakennettu valmiiksi,
muttei sisustettu.
Joten jään odottamaan sitä lottovoittoa ja sitä myöten uusia sohvia, sohvapöytää, TV-tasoa, mattoa, verhoja...

Aurinkoista tiistai iltaa kaikille =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti