keskiviikko 24. elokuuta 2011

Viikonloppu shoppailua!

Kovalevy on edelleen hukassa :-(
Krister lupas etsiä sitä viikonloppuna.
Voih, kun se sais pelastettua kaikki mun kuvat!

Mutta, kerronpa vähän meidän viikonlopusta joka meni shoppaillessa IKEAlla ja kalusteitten kokoamisessa.

Lauantaina lähdettiin heti aamusti ajamaan kohti Haaparantaa ja IKEAa jonka portille on meidän pihalta 168 km.
Ei mikään paha matka siis, ihan passeli.
Mulla oli piiiitkä lista mitä meidän piti ostaa sekä pari listaa työkavereilta jotka heti teki tilauksen kun kuuli että olen menossa IKEAlle ;-)

Krister heitti mut ja Jesperin IKEAlle ja se jatkoi itse Kalixiin hakemaan peräkärryä työmaan pihalta.
Reilu tunti me ehdittiin Jesperin kanssa shoppailla ja kierrellä kauppa ennen kun Krister tuli ja mentiin syömään.

Tällä kertaa ostettiin meidän makuuhuoneeseen vaatekomerot, kuistin komeroon ovet sekä keittiöön avohyllyt.

Sunnuntai menikin niitä kootessa.
Kokosin ihan itse koko makuuhuoneen vaatekomeron, vähänkö olen ylpeä itsestäni ;-)
(Kuvia tulee heti kun ehdin kuvata kaapit ja hyllyt)

ICAssa käytiin tietysti taas ruokaostoksilla ja löysin itselleni kauan haaveilemani kirjan

Jean M. Auel "De målade grottornas land"

Voi Luoja tätä kirjaa on odotettu!
Ja nyt se on mulla ja kaiken lisäksi ruotsiksi :-)

Työviikko on alkanut mukavasti.
Töissä on leppoista ja mukavaa kun vielä opiskellaan tulevia töitä.
Vielä olen ihan intona uudesta työpaikasta ja paljon uutta on opittavaa ja tuskin opittava loppuu koskaan vakuutusalalla.

Nyt toivotan kaikille oikein mukavaa loppuviikkoa.
Toivottavasti kerkiän vielä tänne kirjoittamaan muutaman rivin ennen viikonloppua.
Silloin lähdetään Jesperin kanssa Jämsään bilettämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti