torstai 26. huhtikuuta 2012

Olisinpa ollut hiljaa!

Ei olisi kannattanut uhota ääneen eilen, että uhmataan kaikki pöpöt ja mennään töihin/eskariin tänään.
Kun kävin aamupissillä meinasin nimittäin purskahtaa itkuun, niin paljon mun rakkoon sattui.
#¤%&/&"#)=?% (sensuroitua tekstiä)

Onneksi Kristerillä oli asiaa Ouluun tänään ja se vei pojan eskariin.
Itse jäin (taas) kotia sairastamaan.
Soitin työtervesasemalle heti klo 7 ja olin varaamassa aikaa labraan ja lekurille, mutta sieltä sanottiin että hoitaja soittaa minulle n. klo 9:40 koska nykyään ei välttämättä tarvi käydä lääkärissä toteamassa virtsatientulehdusta.

Hoitaja soitti ja totes melko pian, että labran kautta lekurille.
Koska mulla on ollut 4 vrk kova kuume niin pitää sulkea pois ettei tulehdus ole mennyt munuaisiin asti.
Lisäksi hän sanoi, että mun ääni kuulostaa niin ahdistuneelta että tulehdusarvot on otettava ja keuhkot kuunneltava.

Alkaa ihan oikeasti ahdistamaan tämä sairastaminen.
Mä en jaksa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti