perjantai 27. huhtikuuta 2012

Ylä- ja alapää!

Kävin eilen työterveyslääkärillä, mutta ensin labrassa antamassa pissanäyte sekä verikokeen.
Olin todella heikossa kunnossa ja käveleminen oli yhtä tuskaa.
Puhumattakaan pissanäytteen antaminen * auts *

Lääkäri teki tarvittavat tutkimukset ja diagnoosi:

POSKIONTELO- JA VIRTSATIENTULEDUS


Lääkäri kirjoitti lääkereseptin jolla saa kuulemma sekä ylä- että alapään kuntoon :-)
Lisäksi olen loppuviikon saikulla.

Olen ihan loppu tän sairastamisen kanssa.
Ja ilmeisesti mun on vaan hyväksyttävä se tosiasia, että mulle tulee joka kerta poskiontelotuledus kun olen pikkuisenkin flunssanen.
Tämä taitaa olla jo neljäs kerta tälle talvelle :-(

Nyt on kuitenkin viikonloppu tulossa ja saan levätä hyvällä omallatunnolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti