torstai 24. tammikuuta 2013

Nyt se on mulla!

Nyt se on mulla, kuume flunssa :-(
Krister kävi viikonloppuna kotona ja oli todella huonossa kunnossa, kuumetta ja tukkoisuutta.
Itse olin sunnuntaina huonossa kunnossa, mutta tyhmä kun olin, menin maanantaina töihin.
Olin ihan jäässä koko päivän töissä.
Tiistaina mulla oli NRS-päivä joten sain olla kotona.
Päivällä kuume nousi kuitenkin 38 asteeseen ja olin todella huonossa kunnossa.
Keskiviikkona jäin kotia töistä ja luulin jo päivällä, että kuume on poissa.
Koska en osa olla tekemättä mitään, ja olo oli parempi, rupesin ompelemaan meidän makkarin verhoja.
 
Vihdoinkin
 
Olen ostanut nuo verhot varmaan 4 vuotta sitten IKEA:lta.
Mutta nyt vasta sain ommeltua alareunan siistiksi.
 
Ei olis kannattanut "rehkiä" ompelukoneen ääressä, sillä kuume nousi heti lähes 38 asteeseen.
Joten tänään (torstaina) olen ollut kotona.
 
Eilen illalla mulle tuli ihan hirveä päänsärky ja korvakipu.
Se tietää vain yhtä asiaa,
POSKIONTELONTULEHDUSTA.
Kävin tänään terveyskeskuksessa jossa poskiontelut ultrattiin.
Terveyskeskuksesta lähdin lääkeresepti kädessä sillä poskiontelontulehdushan se oli :-/
 
Ulkona on ihan hirveän kylmä -18,5 astetta.
Mutta aurinko paistaa kauniisti pilvettömällä taivaalla.
Piti ihan ottaa muutama kuva meidän makkarista kun aurinko paistoi niin hienosti sisälle (ja paljasti kaikki pölyt *huoh*).
 
TV seinällä
 
Ostettiin noin vuosi sitten TV meidän makkariin.
Mulla oli kaksi vaadetta.
1. TV laitetaan seinälle
2. Yhtään lisälaitteita kuten DVD-soitinta makkariin ei tule
 
Krister löysi meille TV:n jossa on sisäänrakennettu DVD-soitin.
Kiinnitettiin se seinälle ja piilotettiin johdot listalla.
 
Pulmakulma
 
Meillä on makuuhuoneessa tuollainen pieni ikkuna jolle haluaisin keksiä jotain kivaa.
Vai pitäisiköhän mun vaan jätää se tuollaiseksi?
Haluan sen alle jonkun nätin lepotuolin jolle voi heittää päiväpeitto ja vaatteet illalla.
 
Tuo apteekkarinlipasto on kyllä ihan tilapäinen ratkaisu.
Se on vanha pissinkeltainen Jyskin lipasto jonka olen maalannut valkoiseksi.
Tuolle seinälle pitäisi saada leveämpi lipasto.
 
Mutta, ei kaikkea hankita yhdellä kerralla.
Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa..
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti