maanantai 30. syyskuuta 2013

Sairastamista ja väsyä!

Maanantai, viikon tyhmin päivä.
Mä inhoan maanantaita!
 
 
Jos maanantait on raskaita niin koko viime viikko oli todella syvältä.
Jesper sairastui 40 asteen kuumeeseen maanantain vastaisena yönä.
Poika oli ihan veto vex ja sekoili kuumehorkassa.
Koko maanantain istuin sen vieressä sängyllä ja seurasin että kaikki on OK.
Kolme päivää poika oli kotona, mutta torstaina se pääsi jo kouluun.
 
Koska en ollut töissä ma-ke niin se tarkoittaa sitä, että työt odottaa tekemättöminä tekijää.
Viime viikolla oli myös palkanmaksuviikko joka teettää extra stressiä.
 
Krister on tehnyt ties monennettako viikonloppua töitä joten siitä ei ole apua kotitöissä.
Pyöritän koko kotipalettia yksin; Jesperin läksyt ja sairastamiset, eläimet, kaupassa käynnit, pyykit, siivous jne jne.
 
Nyt huomaa, että alan olemaan väsynnyt ja loman tarpeessa.
Viimeksi olen ollut pidemmällä lomalla (4 viikkoa) kesäkuussa 2012.
Olen koko ajan pahalla tuulella enkä kestä yhtään vastoinkäymisiä.
Räjähdän heti jos jokin asia ei mene niin kuin minä haluan.
Mulla on pientä kuumetta koko ajan ja kroppaa on särkenyt jo kuukauden verran.
 
Myös henkilökohtaisia raskaita asioita menneisydestä olen joutunut miettimään viikonloppuna.
Ne on nyt kuitenkin hoidettu kuntoon ja tästä mennään vain eteenpäin taaksepäin katsomatta.
Nyt on mun vuoro olla itsekäs, fuck the rest!
 
Haluan vaan sammuttaa puhelimen ja olla Jesperin ja Kristerin kanssa ihan rauhassa, levätä ja tehdä mukavia juttuja perheen kesken.
 
Laavulla
 
Eilen illalla saatiin varastettua 2 tuntia yhteistä aikaa kun mentiin koko perhe Korkalanvaaran laavulle grillaamaan makkaraa.
Mutta ilta oli tosi kylmä ja Jesperin piti valmistautua tämän päivän koulupäivään joten ei me voitu olla siellä kauan.
Ihanaa oli kuitenkin se aika jonka me saatiin olla siellä :-D
 
Tämä maanantai on jo voiton puolella ja pian Jesper tulee kotia.
Taidan kaapata pojan kainaloon kun se tulee koulusta ja keksiä jotain kivaa tekemistä.
Kaikista huolimatta, hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti