keskiviikko 30. lokakuuta 2013

Onneksi olkoon, olet voittanut...!

Olen tänne blogiinkin kirjoittanut, että olen päässyt Buzzaajaksi
Olen buzzannut Air Wickin tuoksukynttilöitä ja Kultapistettä.
 
Kummallakin oli pienet kilpailut buzzaajille.
Osallistuin Kultapisteen kilpailuun ja tänään sieltä tuli tällainen s-posti:
 
Onneksi olkoon! Lähetit parhaan salamaraportin Kultapiste-kampanjassa ja voitat iPad Minin seuraavalla salamaraportilla:
 ”Lähetin rikkinäiset, vanhat ja käyttämättömät korut Kultapisteeseen. Kaikki ei ollut kultaa, mutta sen verran rahaa sain koruista että saimme sillä vuokrattua mökin Paljakalta. Siellä sitten vietimme viikonlopun saunoen ja kalastellen. Siellä poika sai elämänsä ensimmäisen kalan, pienen särjen. Voi sitä onnea! Kiitos Kultapiste tästä ihanasta viikonlopusta!”
 
 
 Pitävätkö alla olevat yhteystiedot paikkansa ja saammeko luovuttaa ne asiakkaallemme voittosi toimitusta varten?
 
iPad mini
 
MÄ VOITIN IPAD MININ!
Siis voitteko käsittää, MINÄ VOITIN!
Tämä on ihan käsittämätöntä, minä joka en koskaan voita mitään.
 
Kannatti muuttaa korut rahaksi, vuokrata mökki pariksi yöksi ja osallistua kalasankarin kuvalla kilpailuun :-)
 
Happy, happy!

2 kommenttia:

  1. Ihan mahtavaa, että olet voittanut Buzzadorin kilpailussa! Mä olen kanssa Buxxador. Kerran olen voittanut laihisruokia hassulla valokuvalla :D Nyt sain just Vanish-paketin tänään Buzzadorilta. :)

    VastaaPoista
  2. Tää Buzzaus on kyllä kivaa ja vielä kivempaa kun voittaa kilpailussa :-D Ja kiva kun sinäkin olet voittanut kilpailussa, onnea! Mä en päässyt Buzzaamaan Vanishia, mutta Kultapistettä ja Air Wickiä.

    VastaaPoista