torstai 22. tammikuuta 2015

2000-luvun villatakin uusi elämä!

2000-luvulla olin ihan hulluna H&M:n pitkiin villatakkeihin.
Käytin niitä kevät- ja syystakkeina.
Talvisin kääriydyin niihin kun pakkanen paukkui ulkona.
Mutta, onhan ne niin menneen talven lunta.
Eihän kukaan enää sellaisia pidä.
Eihän?
 
Yhtenä päivänä kun nostin vaatteita vaatekappiin ja näin mun vanhan valkoisen villatakin, mulla välähti:
Teen tuosta tyynynpäällisen.
 
Tuumasta toimeen.
 
Ennen
 
Nyt
 
Tuon päällisen tekemiseen ei mennyt monta minuuttia.
Ja nyt innostuin niin, että mun on joku päivä käytävä läpi vaatekaapit jos sieltä löytyisi lisää materiaalia tyynynpäällisiin.
 
Muuten, huomaatteko mun uuden pörröisen ruskean tyynyn?
Tassu-kissa kerrassaan rakastaa sitä, leipoo ja kehrii tyynyn päällä :-)
 
Jäätävä katse
 
Biltemasta löysin viime kerralla aivan ihanan susi-tyynyn.
Hienot värit ja mahtava kuva hienoista eläimistä.
 
Koristetyynyillä on helppo muuttaa huoneen ilmettä.
Pian onkin aika kaivaa esille keväiset pastellisävyt.
Mutta ei ihan vielä, vielä on talvi.
 
Huomenna on jo perjantai, taas on viikko mennyt hurjaa vauhtia.
Krister kävi yhden työmiehen kanssa päivällä täällä kotosalla hakemassa työkaluja ennen kuin ne jatkoi matkaa Rovaniemelle.
Tarjosin miehille lounaaksi Lasagnettea jonka tein aamupäivällä niille valmiiksi.
Hyvää kuulemma oli.
 
Nyt mun tekee mieli kahvia.
Joulutorttujakin paistettiin eilen.
Oli ihan pakko tehdä pois loput hillot kun pakkasestakin löytyi vielä yksi paketti voitaikinaa.
 
Herkuttelemaan siis =>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti