perjantai 30. tammikuuta 2015

NRS-Nordic Rail Service Oy!

Olen tässä syksyn ja talven aikana miettinyt paljon tätä työntekoa kotoa käsin.
Välillä mulla on huono omatunto siitä, etten tee täysiä työpäiviä.
Saatan laitan pyykkejä keskellä päivää tai imuroida kotia.
Välillä taas painan ihan sairaan pitkää päivää jolloin teen töitä myöhään illalla ja viikonloppuisin.
 
Mun työkuviohan on se, että olen mun miehen omistamassa yrityksessä töissä.
Hän omistaa osan
jonka päätoimiala on rautatiesähköistys.
 
Portaaliorren asentamista
 
Yrityksellä on tällä hetkellä kaksi toimipaikkaa, yksi Helsingissä ja toinen Muhoksella.
Ja täällä Muhoksen toimipaikassa minulla on kotitoimisto.
 
Kotitoimistossa on omat hyvät ja huonot puolet.
Huonot on tietysti se, että kotona tulee vietettyä aikaa 24/7.
Hyvät taas se ettei kukaan kyttää työaikoja vaan saat tehdä töitä omalla ajalla, kunhan työt tulee tehtyä.
 
Olen tehnyt tätä työtä kokopäiväisesti nyt 1v. 8kk.
Ja koko ajan mulla on ollut sellainen tunne, että tämä on vain tilapäistä.
En tajua miksi olen ajatellut näin.
Eilen kun katselin mun työpöytää oikeastaan järkytyin.
Miten voin tehdä töitä tällaisessa toimistossa?!
 
Kaaos
 
Nyt alkaa toimiston suursiivos!
Laitan koko huoneen ja työpisteet (mun ja Kristerin) kuntoon.
Arkistoin kaikki paperit ja tyhjennän työpöydät.
Hankin kunnon säilytysjärjestelmät avohyllyihin, kaappeihin ja työpöydille.
Laitan lattialle maton ja ikkunaan verhot, jotka tällä hetkellä puuttuu.
Teen siis huoneesta viihtyisän työpisteen.
 
Olen laiminlyönnyt toimiston, tiedän sen.
Olen vain keskitynyt työntekoon enkä välittänyt millaisissa olosuhteissa teen töitä.
Olen varma, että kun työpiste on viihtyisä niin työntekokin maistuu paremmalta ja tehostuu.
 
Huone on pieni joten paljon mahdollisuuksia muuttaa huonekalujen järjestystä ei ole, mutta muilla konsteilla saan tästä ihan varmasti toimivan tilan.
Tämä on nyt mun tämän kevään projekti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti