maanantai 27. huhtikuuta 2015

Kun kaikki "hajoaa" käsiin!

Nyt kyllä vastustaa niin maan perusteellisesti!

Ensin yrityksen puhelinliittymät suljettiin.
Oltiin 3 arkipäivää + viikonloppu ilman puhelimia.
Toisaalta ihanaa kun puhelin ei soinnut.
Mutta kun samaan aikaan olin laittanut ilmoitukset koiranpennuista, niin ostajat ei tavoittanut minua.
Onneksi olin ilmoittanut s-postiosoitteen ilmoituksiin josta ostajat tavoitti minut.

Pari päivää myöhemmin mun läppäri simahti lopullisesti.
Jotakin sen sisältä meni rikki eikä se käynnistynyt enää.
Löydettiin Kristerin vanha höyrykone jolla olen nyt yrittänyt tehdä töitä.
Mutta tällä koneella ei jostain syystä voi siirtää kuvia blogiin.
Hiirikin elää ihan omaa elämää ja hyppii ruudulla minne sattuu.

Jottei elämä olisi liian helppoa, niin nettiliittymä meni jumiin perjantaina.
Se ei enää käynnistynyt sen jälkeen kun se alkoi pätkimään.
Sehän tarkoittaa sitä etten voi tehdä töitä ollenkaa.

Onneksi mulla on työpuhelimessa mobiililiittymä jolla nyt voin tehdä töitä.
Mutta, pöytäkoneessa ei voi käyttää Wi-fiä, se vaatii kuulemma jonkun lisäpalikan asentamista.
Joten olen ihan Kristerin vanhan läppärin varassa.

Jotenkin tämä elektroniikka-netti-puhelin häslinki on nyt vaan vähän liikaa.
Bellan poikien blogia pitää päivittää, ostajat odottaa varmaan malttamattomina uutisia omista pennuista :-(

Ja pisteenä i:n päälle mulla lohkesi hammas lauantaina.
Jep, luit oikein!
Oikeasta takaylähampaasta lohkesi iso pala kun söin jäätelötuuttia.
Keskiviikkona pääsen hammaslääkäriin.

Nyt on pikkasen liikaa taas!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti