torstai 18. elokuuta 2016

7 ensimmäistä työpaikkaa!

Naamakirjassa pyörii juttu jossa listataan seitsemän ensimmäistä työpaikkaa.
Ajattelin, että voisin listata tänne mun ensimmäiset työpaikat.

1. LM Ericsson, Tukholma Ruotsi. Tila-assistentti
2. LM Ericsson, Tukholma Ruotsi. Tuotantoassistentti
3. Säkkiväline, Lapua. Marketin siivooja.
4. T-market Treffis, Pietarsaari. Kioskimyyjä
5. Videovuokraamo Makuuni, Pietarsaari. Videofilmien vuokraaja.
6. Fäboda kaffestuga, Pietarsaari. Kahvilamyyjä.
7. Granlundin pesula, Pietarsaari. Tekstiilinhuoltaja.

Tulossa oli eka 7 työpaikkaa listattuna enkä vielä ollut edes valmistunut koulusta ja aloittanut työelämässä täysipäiväisesti.
Työpaikkoja on siis takana vaikka kuinka enkä ole päivääkään ollut työttömänä.

Kouluja en ole käynnyt, olen laskentatoimen merkonomi.
En kerta kaikkiaan tykkää opiskelusta.
Tähän vaikuttaa ehkä mun kirjoitushäiriö joka vaikeuttaa tekstin tuottamista.
(nämä blogipostauksetkin joudun tarkistamaan kirjoitusvirheistä monen monta kertaa ennen postausta)

Kun valmistuin kauppiksesta ja siirryin työelämään olen pelottomasti ottanut vastaan kaikki työt joita minulle on tarjottu.
Olen mm. ollut:

Burgerinpaistaja Rollsissa ja pikkugrilleillä
Useammassa yrityksessä siivoojana kuten marketeissa, toimistoissa, komennusmiesten asunnoissa, hotellilla ja kuntoseskuksessa
Laskuttajana L&T:llä ja Eltelillä
Vartijana ja esimiehenä G4S:llä ja Securitaksella
Korvauskäsittelijänä OP-Pohjolassa
Talousassistenttinä pienemmässä yrityksessä

Tuossa vaan muutama mainitakseni.
Eli, töitä on painettu eikä loppua näy.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti