keskiviikko 8. helmikuuta 2017

Nettikirpparit vs. Kivijalkakirpparit!

Meillä on täällä Muhoksella kaksi kivijalkakirpparia, Kirppis-Kamu ja Kirppis & Diva Uusi Tuuli.
Kamussa mulla on ollut pöytä useamman kerran, Uusi Tuulissa en ole koskaan myynnyt.
 
En tiedä mistä se johtuu, mutta saan myytyä ainoastaan leikkikaluja ja kodintavaraa kirpparilla kun taas vaatteet jää myymättä.
Vaatteet on ihan normi H&M, Lindex, KappAhl vaatteita ja hinnat kirpparitasoa.
Heinäkuussa vuonna 2013 kirjoitin TÄNNE miten lelut viedään käsistä ja vaatteet jää myymättä.
Heinäkuussa 2015 minulla oli viimeksi pöytä Kamussa josta kirjoitin TÄNNE.
Sen jälkeen en ole enää jaksanut kantaa tavaraa kirpparille ja kantaa niitä takaisin kotia.
Ei Muhoksella kerta kaikkiaan kannata pitää kirpparipöytää.
 
Reilu vuosi sitten liityin Facebookissa Muhoksen kirppariryhmään ja siellä alkoi myynti vetämään.
Olen saannut myytyä ihan hulluna tavaraa, olen myös lahjoittanut paljon kaikenlaista maan ja taivaan välillä.
 
Nyt ajattelin pitää kirjaa paljollako myyn kuukausitasolla, ihan vaan oman huvin vuoksi.
Tällä hetkellä mulla on myytävänä esim. alla olevan kuvan lasikoristeita.
 

Näissä on kylläkin sen verran kova hinta, että asiakaskunta on suppea.
Kyllä mä nuo kuitenkin myydyksi saan kunhan oikea keräilijä osuu kohdalle.
 
Laskin yhteen tammikuun myynnit joka oli 35,00 €.
Ei se mikään iso summa ole, mutta pääasia että päästään eroon tavarasta jotka pölytyy kotona kaapeissa.
Lisäksi tuo ei olisi kattanut kuukauden kirpparipöytää.
 
Aion jatkaa myyntiä nettikirppareilla, valitan kirppari-yrittäjät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti