maanantai 6. helmikuuta 2017

Ystävänpäiväsukat!

Mä olen iahn hullaantunut (uudestaan) tähän kutomiseen.
Jos ei työ haittaisi harrastusta niin paljon kun se tekee, niin kutoisin kaiket päivät :)
 
Viikonloppuna sain kuitenkin yhdet sukkaparit taas valmiiksi.
 
Sydänsukat
 
Minä kuitenkin kudoin nämä 7 Veljestä-langasta jotta ne olisivat tukevammat ja kestävämmät.
Nämä mä laitoin myyntiin Facebookin kirppariryhmään ja on edelleen myynnissä siellä.
Nämä saat omaksesi 10 Eurolla, laita vaan viestiä minulle.
Koko on 38-40 ja sukat on todella lämpimät ja tukevat.
 
Nyt puikoilla on jo uudet sukat tulossa.
Niistä kuvaa kun ne valmistuu :)
 
Tämä oli jo neljäs kudinprojekti joka valmistui tälle vuodelle ja nyt eletään vasta helmikuun alkua.
Kudin 1/2017 löytyy TÄÄLTÄ.
Kudin 2/2017 löytyy TÄÄLTÄ.
Kudin 3/2017 löytyy TÄÄLTÄ.
 
Pitääkin muistaa pitää kirjaa näistä ja tehdä kooste loppuvuodesta.

EDIT. Sukat on myyty

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti