tiistai 25. lokakuuta 2011

4 kk 8 pvää!

Eilen olin saada sydänkohtauksen kun katoin TV:tä.
Kissa kurkki yläkerran terassioven ikkunasta sisälle.
LEEVI!!!

Juoksin pihalle ja olin kahden metrin päässä Levistä ennen kun se juoksi ulkorakennuksen alle piiloon.
Hain kupillisen kissanruokaa sisältä ja menin ulkorakennukseen jossa Leevi vielä oli.
Ei mennyt kauaa kun se tuli syömään.

Se antoi rapsutella itseään, nauku mulle ja puski kovaa.
Mutten yrittänyt sitä sisälle vielä sillä se vaikutti niin säikyltä.

Menin heti pihalle huutelemaan Leeviä tänään kun tulin töistä.
Tunnin sisällä se ilmestyi yläpihan terassille ja tuli suoraan sisälle kun avasin oven.

Nyt se on syönnyt ja makoilee tässä mun näppiksen vieressä.
Tassu käy sitä koko ajan tönimässä mutta Leevi ei ole moksiskaan sellaisista pikku-rääpäleistä.
Tiuku-äippä taas on ihmeissään kun taloon on ilmestynyt mies.
Se sähisee Leeville, mutta on kuitenkin utelias.
Olen varma että ne on jo tehnyt tuttavuttaa pihalla.

Leevin reissu kesti tällä kertaa 4 kuukautta ja 8 päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti