sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Noloa!

Perjantaina käytiin Jesperin kanssa töitten jälkeen Limingantullin Prismassa suurostoksilla.
Meillä oli piiiiitkä ostoslista.

Kun päästiin kassalle maksupääte alkoi reistailemaan.
Kokeilin toisen kerran maksamista, mutta ei, se ei toiminut.
Ostoksien hinnaksi tuli melkein 200 €.

Kassatyöntekijä sanoi, että Nordealla on ollut ongelmia koko päivän.
Sanoin, että käyn nostamassa rahaa pikapankilta.
Pakkasin ostokset pusseihin, nostin kärryyn ja menin pikapankille.

o_O Järkytys! Mun tilillä ei ollut kuin muutama kymppi rahaa o_O

Soitin Kristerille, mutta se oli 130 km:n päässä.
Eli, siltä en saanut apua.
Luottokorttia mulla ei ole, koska olen sitä mieltä ettei tavaraa tartte ostaa ellei siihen ole varaa.
Olin ihan paniikissa!
Mutta sit muistin s-bonuskortin!
Limingantullin Prismassa on S-Pankki ja sieltä sain nostettua käteistä.
Lisäksi mulla oli muutama kymppi käteistä lompakossa ja se muutama kymppi tilillä.

Nolointa oli kuitenkin se, että mun piti alkaa palauttamaan tavaraa jotta sain maksettua ostokset.
En saanut kerättyä niin paljon käteistä että olisin pystynyt maksamaan ostokset kokonaisuudessa.

Voi v****tu, mä vaan sanon!
Oli muuten hiukan nolo paikka.

Kotona menin sit verkkopankkiin kattomaan miksi mun tilillä ei ollut rahaa.
Minne ne oli hävinnyt?

Pankki on veloittanut mun tililtä ne kaksi maksuyritystä jotka olin tehnyt Prismassa,
mutta Prisman kassapääte ei reksiteröinnyt maksua niitten kassaan.

Soitin ERITTÄIN kiukkusen puhelun Prismaan jossa mulle sanottiin että saan rahat takaisin muutaman viikon päästä.
MUUTAMAN VIIKON!?!
Mä haluan rahat tilille maanantaina ja korvauksen siitä, että mut nolattiin julkisesti kassalla kun jouduin palautella ostoksia!

Voi Luoja, mikä sotku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti