maanantai 3. lokakuuta 2011

Mitä pienet edeltä, sitä isot perässä...

Viime maanantaina oltiin kotona Jesperin kanssa koska sillä oli flunssa.
Tiistaina vein sen eskariin koska mulla oli tosi tärkeä koulutus työmaalla.
(Huono äiti fiilis? Joo!)

Lauantaina minä aloin palelemaan,
sunnuntaina mulla oli lämpöä,
tänään (maanantaina) olen kotona kovassa kuumeflunssassa.

Eli, olen saannut Jesperin flunssan.
Tai sitten naiset töissä on tartuttanut sen minulle.
Oli miten oli.
Terveyskeskuksesta sain 3 päivää saikkua, eli ma-ke.
Toivon mukaan olen työkunnossa jo keskiviikkona.

Krister lähti eilen Jönköpinkiin messuille.
Sielä pidetään
jonne Krister lähti mainostamaan NRS:ää.
Toivottavasti se tulee takaisin iso pino työtilauksia takataskussa.

Nyt painun takaisin sohvalle peiton alle sillä kuume taitaa taas nousta.
Oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille.
Toivottavasti olette olleet terveinä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti