perjantai 21. kesäkuuta 2013

Rauhallinen Juhannusaatto!

Krister on tänä Juhannuksena töissä.
Sillä alkoi työt Limingassa radalla tänään perjantaina 21.6. klo 21:00 ja ne loppuu sunnuntaina 23.6. klo 00:00.
Pojat tekee reilun 27 tunnin työrupeaman
Jesper ja mä ollaan siis kahdestaan kotona tämä Juhannus.
 
Lähdettiin kahdeksaksi Montan leirintäalueelle katsomaan kokkoa.
Mulla ei ollut mitään hajua milloin ne sytyttää kokon joten ihan summassa heitin tuon klo 20.
Kun tultiin paikalle, niin rannalla jo sytyteltiin kokkoa.
 
Kelluva juhannuskokko
 
Rantaa oli kunnostettu kevään aikana ja oli nyt todella siisti.
 
Hiekkaranta
 
Kaikki pusikot oli raivattu pois ja lohiallas oli hävitetty.
Tilalle oltiin tehty pari "uima-allasta" joista toinen oli perheen pienimmille liukumäkineen.
 
Yhdeksältä meno alkoi jo olla niin railakasta, että lähdettiin Jesperin kanssa kotia.
Kotimatkalla Jesper sanoi, että se haluaisi grillata parit makkarat.
Ja sehän sopi minulle, mulle maistuu aina ruoka :-)
 
"Onko sun pakko aina kuvata mua?"
 
Ruoan jälkeen Jesper väsähti ja nyt se on jo unten mailla.
 
Huomenna mulla on siivouspäivä, laitan kämpän juhannuskuntoon.
Lisäksi aloittelen juhannusruokien vamistelun.
Meillä nimittäin juhlitaan juhannusta pari päivää myöhässä, sunnuntaina siis.
 
Nyt minäkin painun pehkuihin, luomet painaa lyijyä.
 
Rauhallista Juhannusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti