torstai 13. kesäkuuta 2013

Ruokailuryhmä pihalle!

Lähdin viime viikolla ostamaan niitä mun haaveilemia pihakalusteita Jyskistä.
Yllätys yllätys, ne oli tilaustavaraa ja olisin saanut ne kolmen päivän päästä.
Juu kiitos, mutta ei kiitos!
 
Jos mä lähden Muhokselta Ouluun varta vasten ostamaan pihakalusteita, niin haluan ne mukaan välittömästi.
 
Niinpä me mentiin Jesperin kanssa ensin Kärkkäisille katsomaan josko sielä olisi kivoja kalusteita.
Olihan sielä, mutta kaikki pöydät oli kuudelle henkilölle, en mä olisi saanut sellaista mahtumaan farkkumalliseen Volvoon.
 
Seuraavaksi mentiin Bauhausiin ja SIELÄ ne oli, mun makuun sopivat kalusteet.
 
Musta ruokailuryhmä
 
Ehkä olin hullu kun ostin lasikantisen pöydän, mutta aivan sama.
Jos se menee rikki niin menkööt!
Niitä saa lisää kaupasta.
 
Polyrottinkia
 
Mun ehdoton vaade kalusteille oli, että ne pitää olla helppohoitoista polyrottinkia.
Väri piti olla tumman harmaa tai musta.
Ja sellaisethan mä sain :-)
 
Ollaan syöty ulkona aina kun sille on ollut mahdollisuus.
Ja kun ollaan istuttu pihalla iltaisin ja on tullut vilu, niin ollaan kääriydytty fleecehuopiin.
 
Oikein odotan pimeneviä iltoja kun saan laittaa miljoona kynttilä palamaan ja vaan nauttia luonnon hiljaisuudesta punaviinilasin ääressä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti