torstai 27. helmikuuta 2014

Shoppailua Oulussa!

Eilen illalla Jesper ja minä lähdettiin Kristerin mukaan Ouluun kun sen piti käydä siellä työasioilla.
Kristerin piti käydä mm. Kärkkäisillä hakemassa työtarvikkeita, samalla Jesper ja minä vähän shoppailtiin.
Teinkin (mielestäni) hyvän löydön.
 
Kevääksi kengät
 
Löysin itselleni kevääksi kengät pilkkahintaan.
Niitten alkuperäinen hinta oli 59,80 €.
Ostin ne hintaan 9,90 €!
 
Ne ei todellakaan ole mun väriset kengät.
Olen pinttynyt tapoihini ja ostan aina mustia kenkiä.
Mutta, kun sain ne niin älyttömän halvalla, niin en voinnut kuin ostaa ne.
 
Ja kun Oulussa oltiin, niin päätettiin käydä ulkona syömässä.
Käytiin
syömässä.
 
Alkusalaatilla herkuttelua
 
Olen käynnyt täällä joskus vuosia sitten viimeksi, mutta paikka oli edelleen siisti, ruoka hyvää ja edullista sekä palvelu ystävällistä.
Jesperkin oli ihan innoissaan paikasta ja tykkäs lasten menusta tilatusta kana-riisi mössöstä.
Jesperin mielestä parasta taisi kuitenkin olla jälkkärijäätelö ;-)
 
Krister söi tulista valkosipulihärkää ja minä possua mustapapukastikkeella.
NAM!
 
Mukava ex temporé reissu :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti