sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Kevätsiivousta!

Lauantaina kun tulin kotia moppaamasta, mua odotti yllätys terassilla.
 
Kukkapöytä
 
Jesper ja Krister oli tehnyt mulle mun toivoman kukkapöydän.
Löysin netisä kuvan ja kerroin Kristerille, että haluan samanlaisen pöydän meidän terassille.
Sille laittaisin yrttejä ja salaattia kasvamaan kesäksi.
 
Eilen talon miehet sit oli väsänneet mulle sellaisen pöydän jämälaudoista.
Sitä ei maalata vaan se saa harmaantua luonnollisesti.
 
Eilen täällä Muhoksella tuuli ihan hirveesti joten suunnitellut pihahommat jäi tekemättä.
Keskityttiin autotallin siivoamiseen.
Krister teki tosi ison urakan tallissa ja nyt se on taas siisti.
 
Illalla grillattiin broilerin rintafileitä.
 
Grillimaisterit
 
Jesperistä on pikku hiljaa tulossa melkoinen mestari grillaaja.
Varsinkin nyt kun meillä on uusi grilli, niin Jesper haluaa aina olla mukana grillaamassa :-)
 
Illalla käytiin vielä saunassa pesemässä autotallin pölyt pois.
Sen jälkeen uni maistui varsinkin mulla koska aamulla herätyskello oli herättänyt minut klo 5:00.
 
Tänään on uusi hieno päivä täällä Muhoksella.
Aurinko paistaa, linnut visertää eikä tuulen virettäkään käy.
Ulos siis ja aurinkoenergiaa keräämään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti