keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Maailmankirjat sekaisin!

Nyt on kyllä maailmankirjat sekaisin;
Krister kysyi, lähdetäänkö käymään IKEAlla joku päivä!
Siis häh?!
Kuulinko oikein?
 
Tätä tilaisuutta ei saa päästää sormien välistä.
Jos kerran äijä haluaa IKEAlle niin mulla on ostoslista valmiina viidessä sekunnissa :-)
 
Pientä piristysä yläkerran kylppäriin:
 
Turkoosia
 
Olen päättänyt, että kesästä 2014 tulee aurinkoinen ja lämmin, joten me tullaan viettämään paljon aikaa terassilla :-D
Siksi sinnekin tarvitaan kaikkea pientä kiva.
 
 
Mustaa, valkoista ja harmaata
 
Haluaisin lähteä IKEAlle tulevana lauantaina, mutta silloin olen taas luuttuamassa lattioita klo 6-12.
Jaksaisikohan sitä lähteä sinne sunnuntaina?

2 kommenttia:

  1. Mulla on Ikean kanssa vähän sellainen, että kun suunnittelen ostavani sieltä jotain tiettyä niin en varmasti ostakaan sitä ja usein käy niin etten edes löydä mitään. Sitten taas jos menee vaan "katselemaan", tuleekin ostettua vaikka mitä. Varmaankin ainoa suunniteltu ostos on Expedit -hyllyt jotka käytiin ostamassa tarjouksesta noin pari vuotta sitten.

    Viime vuonna joulun aikoihin tultiin Kuopion kautta kotiin, kun oltiin Oulun seudulla reissussa ja olin suunnitellut ostavani erilaisia joulujuttuja, kuitenkaan yhtään ainutta joulujuttua ei kotiin kantautunut. Joulun jälkeen taas mentiin Tampereella Ikeaan ja sama juttu, en vain mitään löytänyt. Joko olen huonosti katsellut tai ei vaan ollut sitten mitään tarvetta.

    Haaparannalla on tullut käytyä Ikeassa myös muutamia kertoja. Musta on kyllä vähän outoa, ettei meillä ihan hirveästi kuitenkaan ole mitään Ikean juttuja, lähinnä jotain keittiöjuttuja, cd-levyille säilytyslaatikoita ja sellaista. Yksiä Ikean maljakoita oon joskus keräillyt, mutta oon löytänyt niitä lähinnä kirppareilta. Esimerkiksi Oulusta olen löytänyt niistä joskus tosi halvalla. Aikoinaan maksoivat Ikeassa 0,95e ja muistaakseni Paljekirppikseltä löysin niitä 3kpl eurolla. On niitä ollut tosi kalliillakin joskus. En vaan ymmärrä miksi joku pyytää 0,95e maljakosta kirpparilla viisi euroa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tiedätkö, mä taas en osaa "vaan mennä kiertelemään" IKEAan, silloin ei löydä yhtään mitään. Mulla on aina tarkkaan suunniteltu ostoslista kun menen sinne. Mä teen sen netissä IKEAn omalla ohjelmalla joka kertoo jopa miltä hyllyltä tavara löytyy.

      Tuo kirppishinnoittelu on muuten riistäytynyt ihan käsistä, varsinkin Paljekirppiksellä. Mutta esim. Huuto.net:n myyjät myy myös tavaraa ihan älyttömillä hinnoilla. Mä dumppaan tavaraa halvalla, niin että saan ainakin pöydän vuokran takaisin.

      Hauskaa Vappua ja kiva kun kävit taas :-D

      Poista