tiistai 3. kesäkuuta 2014

ThermaCare

Taas olen päässyt Buzzamaan uutta tuotetta.
Tällä kertaa
 
Te jotka minut tunnette, tai olette lukenut mun aikaisempia postauksia tiedätte, että mulla on krooninen kipu hartioissa.
Tähän ei auta venyttelyt, hieronnat tai muut lekurin määräämät akrobaattiset liikkeet.
Ainut keino jolla voin toimia joten kuten normaalisti kivun iskiessä on vetää kourallinen särkylääkkeitä naamaan.
Aina ei sekään auta, varsinkaan kun noidannuoli iskee :-/
 
Kummankin käden nimettömät ja pikkurillit on jatkuvasti tunnottomia, välillä enemmän välillä vähemmän.
Tänään on OK päivä ja ainoastaan pikkurillit on osittain tunnottomia.
 
Enivei, kun mulle tuli kysely haluanko kokeilla ThermaCarea, niin en tarvinnut miettiä vastausta kauan.
TOTTAKAI haluan!
 
Yksittäispakattu
 
Posti toi minulle kahdeksan yksittäispakattua lämpötyynyä tarkoitettu niskalle, hartioille ja ranteille.
Paketin sisällä on foliomuoviin pakattu lämpötyyny joka aktivoituu kun folipussin avaa.
Puolen tunnin sisällä tyyny on saavuttanut täyden lämmön.
Tyynyt kiinnitetään ihoon teipeillä jotka on asennettu valmiiksi tyynyihin.
 
Olin tehnyt yötä päivää töitä SOL:lla ja NRS:llä ja koko kroppa huusi armoa, puhumattakaan niskasta.
Viimeisenä päivänä työputken päätyttyä avasin ThermaCare pakkauksen, odotin että tyyny lämpiää, asettelin sen harteille ja menin päikkäreille.
Nukuin kuin tukki!
Heräsin kolme tuntia myöhemmin täysin levänneenä ja niskakivut kadonneena.
Hallelujaa, mikä tunne!
 
Laitoin myös Kristerille tyynyn niskalle.
Mun ensimmäinen huomio oli se, että tyynyhän on ihan karseen näköinen!
Näytti siltä kuin Kristerin hartioilla oli mun terveysside xD
Suosittelen kyllä design-teamia suunnittelemaan "hiukan" pakemman näköisen tyynyn.
Miksei esim. naisten ja miesten kuosit erikseen, tai unisex kuosi.
 
Krister teki hyviä huomioita, esim. sen että tyyny lämmittää enemmän aina kun liikkuu.
Mä taas tykkään käyttää tyynyä kun nukun.
Nukun selälläni joten tyyny lämmittää koko yön.
Kristerin mielestä teippi on riittävän luja ja tyynyt pysyy hyvin paikoillaan.
Mun mielestä teippi taas ärsyttää ja kiristää.
 
Lopputulos on kuitenkin se, että tuote on kerta kaikkiaan mainio!
ThermaCaren lämpötyynyjä meillä tulee olemaan jatkossa aina kaapissa valmiina kun niskakipu yltyy sietämättömäksi.
Näillä saan vähennettyä särkylääkkeiden käytön ja se se vasta mahtavaa on.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti