maanantai 20. maaliskuuta 2017

Pinkit villasukat!

No nyt on kyllä hempeää.
Tässä kudin nro 8/2017.


Malli on Drops Desig September Socks ja aika vapaalla kädellä kudottu.
Nämä ei ehkä ole ihan mun väriset, mutta kyllä ne mulle kelpaa kotisukiksi.

Nämä on jämälangoista kudottu, valkoinen riitti juuri ja juuri kuten tuo tummaroosa.
Niitä jäi alle 10 grammaa/väri kun olin valmis :)

Tuon tummaroosan langan olen muuten saannut.
Kangaskauppa Pitsiina täällä Muhoksella jakoi ilmaiseksi lankojen jäännöseriä Ystävänpäivänä.
Iso iso kiitos niistä!

Tämä tummaroosa on eka kerä Pitsiinasta jonka käytän.
Seuraavaksi taidan kutoa miesten sukat kun pussista löytyy tummia värejä.

Jotain vähän hillitympää voisin kutoa.
Yksille lapasillekin löytyy lankaa.

Sit kun olen kutonut seuraavan projektin valmiiksi taidan laittaa puikot kesälomalle.
Pian on kevät ja kesä, silloin alkaa pihahommat eikä silloin istuta sisällä kutomassa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti