maanantai 17. huhtikuuta 2017

Pääsiäinen muistoissamme!

Kävin läpi tätä blogia ja muistelin edellisten vuosien pääsiäistä.
Yritin muistella minkälaiset kelit ovat olleet ja mitä me ollaan tehty.
Keliä on nyt vähän vaikea verrata koska Pääsiäinen on eri aikaan joka vuosi, mutta muistellaan kuitenkin mitä ollaan tehty.

Vuonna 2016 Jesper kiersi ensimmäistä kertaa elämässään Pääsiäistrullina.
Lunta on kuvasta päätellen ollut ihan yhtä paljon kuin nytkin.
Muistan, että oltiin kotona koko Pyhän.

2016

Vuoden 2015 Pääsiäisestä ei ole ensimmäistäkään kuvaa tai kirjoitusta.
Silloin elämää nimittäin hallitsi Montan rivarin pintaremontti sekä Bellan ja Igorin pentujen synnytys.
Kyllä me varmaankin ollaan "juhlittu" Pääsiäistä jotenkin, mutta ei mulla ole mitään muistikuvaa siltä ajalta.

Vuonna 2014 oli Pääsiäiskeli ainakin kuvasta päätellen hieno.
Olin silloin SOL:lla töissä ja heitin extrakeikkaa Muhoksen Halpa Hallissa siivoojana.
Ehdittiin sen verran nauttia hienoista keleistä, että grillattiin meidän uudella grillillä.
Kotona oltiin silloinkin koko Pyhän.

2014

Vuonna 2013 olen ollut väsynyt, henkisesti ja fyysisesti.
En tahdo millään muistaa mikä mua on niin väsyttänyt silloin enkä mä ole blogiinkaan mitään kirjoittanut.
Mikälie silloin niin väsyttänyt, mutta Pääsiäinen on taas vietetty kotona.
Lunta on ollut paljon ja aurinko on paistanut.
Ollaan oltu ulkona makkaranpaistossa ja pulkkailemassa.

2013

Vuonna 2012 ollaan TAAS vietetty Pääsiäinen kotona.
Grillattiin, poltettiin kokkoa ja leikittiin lumihangessa.

2012

Enempää mulla ei ole muisteloita täällä blogissa.

Mitäs voidaan sit todeta meidän Pääsiäisenvietosta?

1. Me vietetään aina Pääsiäinen kotona Korkalanvaarassa.
2. Lähes joka vuosi on ollut paljon lunta.
3. Kun keli on suosinut, ollaan vietetty aikaa ulkona grillatessa ja lumileikeissä.

Perhe on paras!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti