keskiviikko 5. huhtikuuta 2017

VMP Pohjanmaa!

Kun tänään avasin Facebookin näin, että mulle on tullut viesti.
Viestin lähettäjä oli VMP Pohjanmaa.
Tällainen viesti oli:

Juhuu!! Arpaonni on suosinut sinua Pilvi. Soitatko vielä tänään numeroon 040 307 5241 niin voimme sopia tarkemmin million liput voi noutaa :-)


Meinasin vetää aamukahvit väärään kurkkuun.
Juoksin alakertaan kertomaan Kristerille voitosta.
Änkytin jotain epäselvää tekstiä ja Krister oli ihan ihmeissään.
-Mitä sä yrität sanoa?

Sain lopulta selitettyä, että olen voittanut liput Stand up! keikalle Kokkolaan 6.4.2017 iltaan.
Ajatella, MINÄ olen voittanut jotakin!

Suunniteltiin, laskeskeltiin, tuumattiin ja ihmeteltiin miten saadaan aika riittämään Kokkolan reissuun.
Ei mitenkään, ei vaan kerta kaikkiaan keritä nyt lähtemään Kokkolaan vaikka teki ihan hirveesti mieli.
Joten olin yhteydessä kaveriin Pietarsaaressa jonka kanssa en ole puhuntu 2,5 vuoteen ja ennen sitä 10 vuoteen.
Kysyin haluaako hän ja rouva liput torstain Stand up! -keikalle.
Hän otti ne oikein mielellään vastaan ja pääsi yllättämään rouvan kahdenkeskeisellä ajalla <3

Olen ihan onnesta sekaisin, että voitto tuli minulle.
Vaikka harmittaa ettei ite päästy keikalle, niin tiedän että liput meni oikeaan osoitteeseen.

Mukavaa iltaa, ystäväni!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti