tiistai 6. maaliskuuta 2012

Ambulanssikyytiä!

Pikainen tilapäivitys täältä KilposLandiasta jossa ei ikinä ole kahta samanlaista päivää.

Sunnuntaina oli siis kauan odotettu Nightwishin keikka Oulun Teatrialla.
Anoppi tuli hoitamaan poikaa ja kaikki piti olla täydellistä.
Lauantaina menin taas ihan tukkoon, nokka vuosi, aivastelin ja lämpö nousi.
Sunnuntaina vedin kourallisen Buranaa naamaan ja lähdin reippain mielin keikalle.

Kaikki meni hyvin ja meillä oli kova meno päällä.
Nightwish oli UPEA! MAHTAVA! USKOMATON!

Jossain puolessa välissä keikkaa Krister lähti käymään pihalla.
Pian kuulin metelin seasta kun joku huusi mua: -Pilvi, auta mua! Pilvi, APUA!!!
Käännyin ympäri ja näin kun Krister yritti kävellä mun luo.
Se oli melkein 90 asteen takakenossa vyötäröstä alaspäin ja kädet viuhtoi.
SELKÄ OLI ANTANUT PERIKSI!

Puoleksi kannoin, puoleksi raahasin miehen poken tuo ja sanoin että nyt tarvitaan ambulanssi.
Auto tuli paikalle ja sillä mentiin Oulun Yliopistollisen Sairaalaan (OYS) yhteispäivystykseen.
Odoteltiin melkein kaksi tuntia kirurgia joka totesi, että Kristerin keskiselän lihas kramppaa.
Se teki kaiken maailman testejä Kristerille.

Kristerillä on vino selkäranka ollut lapsuudesta asti ja se käy kerran vuodessa fysiolla hoidattamassa selkää.
Nyt kun se ei ole hoitanut sitä pariin vuoteen niin selkä petti aivan yhtäkkiä.

Krister sai hienon coctailin kipulääkettä ennen kun se pääsi lähtemään kotia.
Taksilla mentiin kotia ja ihan omin jaloin se pääsi sisälle ja omaan sänkyyn.

Nyt ollaan maattu ihan koomassa Kristerin kanssa kaksi vuorokautta.
Kristerillä on selkä sökönä ja mä olen hirveässä flunssassa (taas).

Huomenna varaan ajan itselleni työterveyslääkärille, mun on saatava katkaistua tämä flunssakierre.
Kristerkin saa varata ajan omalle työterveyslääkärille, se tarvii lähetteen fysiolle.

Tällasta KilposLandiaan kuuluu tällä hetkellä :-(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti