tiistai 23. lokakuuta 2012

Mene pois, tyhmä flunssa!


Eilen töissä mun oikeaa korvaa alkoi särkemää ihan hirveästi.
Se tarkoittaa sitä, että flunssa on tulollaan.
Kotia kun tulin, niin mittasin itseltäni 37,8 asteen lämmön.
Se ei nyt onneksi ole vielä kuumetta mulla joten ihan hyvin voin.

Tultiin juuri 45 min. lenkiltä Jesperin kanssa.
Tehtiin taas 5 km:n lenkki Korkalanvaaran pururadalla.
Huomas etten ole ihan kunnossa, sillä hiki virtas pitkin selkää koko matkan.

Jesperillä on syyslomaviikko.
Eilen Krister oli pojan kanssa kotona kun minä olin töissä.
Tänään mulla on NRS-päivä ja teen töitä täällä kotona, Krister on Helsingissä.
Huomenna Krister ja Jesper lähtee kiertämään Pohjois-Suomea työn merkeissä, ne on kaksi yötä poissa.
Minä olen ihan normaalisti töissä.

Kurjaa kun en pääse mukaan reissuun.
Valitettavasti mulle ei ole kertynyt lomia niin, että voisi olla vapaalla.
Palkattomalla vapaalla mulla ei ole varaa olla.
Joten ei auta muu kuin jäädä kotia :-(

Ostin paikallisen tuottajan uutta Puolukkaglögiä, pitäisiköhän se flunssan loitolla?


"Tämä herkullinen ja lämmin joulun uutuus on valmistettu pohjoisen puolukoista. Seita glögiä on saatavilla kaikista hyvinvarustelluista päivittäistavarakaupoista kautta maan.
SISÄLTÄÄ AITOA PUOLUKKAA!"

Tämä on Tyrnäväläinen tuote

Eilen tuli ensilumi Muhokselle.
En tykkää :-(
Pieni pakkanen on OK, mutta lumesta en pidä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti