lauantai 25. toukokuuta 2013

Kesä tuli Muhokselle!


Helle ja auringonpaiste sen kuin jatkuu, ihanaa!
Krister valittaa koko ajan että on liian kuuma, mutta mä nautin.
Eikä mua haittaisi yhtään vaikka olis 30 astetta lämmintä.
Mä rakastan kesää!
 
Päästiin viikonloppuna korkkaamaan terassikausi, mutta valitettavasi en saanut mun uusia terassikalusteita.
Nämä mä haluan:
 
Jyskin kalusteet
 
Haluan mustan ruokapöydän ja harmaat tuolit.
Kalusteiden pitää olla helppohoitoisia, mä en todellakaan ala huoltamaan kalusteita joka kevät.
Pölyt veks ja kalusteet terassille, se on mun motto.
 
Tuon kokonaisuuden hinta on 410€.
Ei paha kun niitten käyttöikä on kutakuinkin forever :-)
 
Terassille tulle myös erillinen istuinryhmä, iso muhkea sohvaryhmä.
En ole vielä löytänyt hyvää mallia mutta musta/harmaa se tulee olemaan, yllätys yllätys :-)
 
Nyt me mennään Jesperin kanssa Muhoksen Kirppis Kamuun.
Meillä on varattuna sieltä pöytä nro 2 kokonaiseksi kuukaudeksi.
Kahdessa päivässä ollan jo myyty melkein kaikki Jesperin lelut.
On se vaan hassua, vaatteita ei osteta juuri yhtään mutta lelut menee heti.
 
Aurinkoista lauantaita kakille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti