maanantai 9. tammikuuta 2017

Mehutiivisteet!

Mulla on laktoosiintoleranssi, ei lääkärissä vahvistettu vaan itse todettu.
Tämän vuoksi olen jättänyt maidon juomisen ja siirtynyt vallan mehuihin.
Mun ehdoton suosikki on aina ollut Fun Lightin appelsiinimehu.
Mutta, onko mehutiiviste hirmu terveellistä?
Tuskinpa!

Nyt olen siirtynyt sitruunaveteen.

 Tuoretta sitruunaa

Meillä on aina jääkaapissa kannullinen vettä jonne olen lisännyt puolikkaan sitruunan.
Näin meillä on aina tarjolla kylmää sitruunan makuista vettä.
Tämän on ihan pakko olla terveellisempää kuin mehutiivisteet, vai onko?


Näin säästyy myös pitkä penni kun ei osta kotia mehutiivistettä.
Lisäksi säästetään luontoa kun vähennetään muovipullojen käyttöä.

Muuten, Ruotsissa Fun Lightin pullo on kierrätyspullo josta saa muutaman äyrin pullonpalautusta.
Suomessa pullo ei ole palautuspullo.
Huono Suomi! :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti