lauantai 8. heinäkuuta 2017

Kesälukemista!

Stephen King, yksi mailman parhaimmista kirjailijoista.
Mulla on mooonta Kingin kirjaa ja useammat niistä olen lukenut pari/kolme kertaa.
Mä vaan rakastan Kingiä ja sen kieroa maailmaa.

Kun Facebookin kirppariryhmässä oli myynnissä Musta Torni sarjan neljä ensimmäistä osaa, ainoastaan viidellä Eurolla, mun oli pakko saada ne.

Odottaa lukijaa

Nyt vaan pitäisi löytää aikaa lukemiselle :)
Taitaa nämä kesälukemiset kuitenkin siirtyä syksylle/talvelle kun työtahti vähän hiljenee.

Nyt on hakusessa loput neljä osaa tästä kirjasarjasta.
Jos sulta löytyy ne niin voit tarjota niitä mulle.
Suomen- ja ruotsinkieliset kirjat käy yhtä hyvin, melkein mielummin ruotsinkieliset koska luen mielummin ruotsia.

Aijai, Stephen King, best!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti