tiistai 29. toukokuuta 2012

Euforiaa ja rusketusraitoja!

Viikonloppu jäi lyhyeksi kun innostuin menemään ylitöihin lauantaina kahdeksaksi tunniksi.
Olisin mennyt myös sunnuntainakin, mutta silloin Kristerin oli lähdettävä Kolariin töihin eikä se voinnut ottaa poikaa sinne mukaan.
Mutta, kivaa oli töissä.
Saatiin paljon hommia aikaiseksi ja pizzalla mässättiin *nam*

Illalla jännitettiin Euroviisuja ja niinhän siinä kävi, että Ruotsi vei taas voiton kotiin.



Kun kuulin sen ensimmäisen kerran Ruotsin karsinnoissa en oikein tykännyt kipaleesta.
Mutta nyt kun sitä on koko ajan soitettu radiossa, niin olen oppinut pitämään siitä.
Oikea biisi voitti!

Sunnuntaina sit vietettiin Jesperin kanssa vapaapäivä.
Oli ihan uskomattoman hieno kesäpäivä, suorastaan helle.
Oltiin ihan koko päivä pihalla, käytiin vain välillä syömässä keskellä päivää.
Jesper leikki ja mä luin.


Stephen King - Kuvun alla

Sain Jesperiltä ja Kristeriltä Kingin kirjan synttärilahjaksi enkä saa sitä käsistäni.
Se on niin sairaan hyvä!

Kun sit illalla mentiin sisälle niin olin polttanut itselleni hienot kirkuvanpunaiset rusketusraidat.
Miksen mä koskaan opi rasvaamaan itseäni?
Kyllä mä pojalle laitoin suojakertoimet kohdilleen, muttei tietysti itselleni.

Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa,
tässä tapauksessa mun kasvot ja kädet.

Mutta aivan sama.
Meillä oli ihanan leppoisa päivä auringossa ja nyt on aurinkoenergiaa kerätty varastoon viimeisille työviikoille ennen lomaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti