tiistai 8. toukokuuta 2012

Ja uusi vahinkoilmoitus!

Yhdeksän kuukautta sitten menin
töihin.
Silloin siirsin kaikki meidän vakuutukset työnantajalle.
En koskaan ole hakenut korvauksia vakuutuksesta vaikka mulla sellaiset on ollut siitä päivästä lähtien kuin kotoa muutin.

Nyt 9 kuukauden aikana olen jo tehnyt kolme vahinkoilmoitusta;
ajoneuvovahinko, kodin irtaimistovahinko ja uusimpana tänään tapaturmavahinko.

Kävin tänään työterveyslääkärillä näyttämässä mun peukaloa ja se passitti mut röntgeniin.
Luut on ehjät mutta jotakin on peukun sisältä revähtänyt.

Mulle laitettiin lasta käteen joka tulee olla ainakin viikon.
Ja taas sain mukaan uuden reseptin särkylääkettä, tällä kertaa Burana 800 mg.
Saikkuakin olisin saanut loppuviikon, mutten ottanut sitä vastaan.
Eiköhän tässä ole sairasteltu ihan tarpeeksi viime aikoina.

Hidastahan se mun työnteko tietokoneella on, mutta en mä koskaan ole mitään 10-sormijärjestelmää osannut joten enköhän mä pärjää yhdeksällä sormella nytkin :-)

Hankalaa on tämä elämä muutenkin koska olen sekä oikea- että vasenkätinen ja nythän mun vasemman käden peukussa on se revähtymä.
Pitää opetella täysin oikeakätiseksi joka on (ainakin mulle) yllättävän hankalaa.

Mutta joo, tapaturmavahinkoilmoituksen tein juuri netin kautta.
Työnantajalta haetaan korvaukset ;-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti