torstai 8. toukokuuta 2014

Mahassa myrskyää - boikottilista kasvaa!

Takana myrskyinen yö.
Maha on ihan sekaisin.
Onneksi ei ole tarvinnut oksentaa, mutta muuten olen juossut koko yön vessassa :-/
Epäilen, että paikallinen pitseria on syyllinen.
 
Jesper ja Mimmin pitsa
 
Unohdin taas lounaan niin kun tahtoo käydä lähes joka päivä.
Ja kun Jesper tuli koulusta huomasin vasta, että mullahan on kiljuva nälkä ja jääkaappi on tyhjä.
Kysyin Jesperiltä haluaako se tulla mukaan kauppaan ja onko sillä kova nälkä.
Nälkä kuulemma oli koska koulussa oli ollut kalakeittoa.
 
Päätettiin, että mennään pitsalle paikalliseen pitseriaan.
Jesper tilas Mimmin pitsan ja minä Kebabpitsan.
 
Illalla syötiin vielä pitsanjämiä.
Pian sen jälkeen mun mahassa alkoi möyrimään.
Ja kun menin nukkumaan röyhtäilin ensin pitsaa ja pian alkoi oksettamaan.
Voi helvata, ruoka oli ihan varmasti pilaantunutta!
 
Onneksi en oksentanut, mutta pöntöllä jouduin käymään useampaan otteeseen.
Joten tein päätöksen ettei meidän perhe käy hetkeen paikallisessa pitseriassa.
 
Onneksi Jesperille ei kuitenkaan tullut huono olo.
 
Toinen kebab-pitseria jonka olen boikotoinnut aikoja sitten on
joka sijaitsee
 
Siellä kassatyyppi tekee myös ruoat.
Ja kun se siirtyy kassalta keittiöön, se ei edes vaivaudu pesemään käsiään.
YÖK!
Koko paikka on paskanen ja myyjä/kokki epäsiisti.
Hyi hemmetti.
Joten jos joskus käytte Zeppeliinissä ja nälkä iskee, niin älkää menkö Halpa Hallin vieressä sijaitsevaan kebab-pitseriaan.
 
Nyt mun olo alkaa kuitenkin olemaan parempi.
Olen tehnyt töitä sohvalla läppäri sylissä, vessaan ei ole pitkä matka ;-)
Taidan käydä suihkussa piristäytymässä.
Illalla pitää hakea Jesper Oulusta koska se menee kaverin luo suoraan koulusta.
Hoidan samalla työasioita ja shoppailen vähän :-)
 
Aurinkoisen keväiset terveiset täältä Muhokselta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti