torstai 8. toukokuuta 2014

Matrix + Dove = Kissanpissa

Tästä aiheesta minun on jo pitänyt kirjoittaa aikoja sitten:
Miten saada hiukset haisemaan kissanpissalle?
 
Kun käytin Jesperiä siellä sikakalliissa parturissa
sain kymmenennen käynnin lahjan.
 
Matrix Moisture Conditioner
 
Menin ylpeänä kotiin kallis hoitoaine kainalossa, hintalapussa luki 14,80 €!!!
Mulla ei ole ikinä ollut niin kallista hoitoainetta saatikka muutakaan hiustuotetta.
 
Dove hair therapy Intensive care
 
En ole merkkitietoinen, ostan sitä mitä käteen sattuu.
Viimeksi ostin Doven shampoota paikallisesta S-marketista, olisiko maksanut jotain 3,50 €?
 
Kun sit käytin näitä kahta huipputuotetta ensimmäisen kerran olin ihan varma, että mun harakanpesä kiiltää auringossa ja kaksihaaraiset häviää kuin taikaiskusta.
Ja PÖH!
Hiusten ulkonäkö ei muuttunut mitenkään, leikkausta ne kaipaa.
Takut oli sentään helpompi selvittää.
Mutta se haju!!!
 
Luulin, että joku kissoista oli pissanut pyyhkeeseen koska mun pää haisi
KISSANPISSALLE!
Vaihdoin pyyhkeen, mutta sekään ei auttanut.
Tukka haisi edelleen pissalle.
 
Olen nyt pessyt pään tällä combolla muutaman viikon koska en voi uskoa että mun hieno kallis tuote voi haista näin pahalle.
Viimeksi eilen illalla kun kävin antamassa hyvänyönsuukon Jesperille se sanoi, että mä haisen kissanpissalle :-/ 
 
Asia selvä:
Matrixilla saa heittää vesilintua!
 
Haen tänään ruokakaupasta halpaa, mutta hyvältä tuoksuvaa, hoitoainetta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti