keskiviikko 17. syyskuuta 2014

Kiireen keskellä (melkein) omaa aikaa!

Jesperin nuha-kuume jatkuu.
Aamulla mitattiin edelleen 37,7 astetta lämpöä.
Tämä on jo kahdeksas päivä kun pojalla on lämpöä.
Miten pitkään tätä kestää?
Jonkin asteen piristymistä on kuitenkin havaittavissa.
Tänään poika jopa jaksoi tehdä läksyjä.
 
Iltapäivällä päätin, että pojan on päästävä hetkeksi pois kotoa.
Joten lähdettiin kylille, mun oli IHAN PAKKO päästä kampaajalle.
 
Tukkaa lähti ihan hirveä määrä.
Mun tukka lyheni varmaan 20 senttimetriä :-)
Mutta olenkin käynnyt viimeksi kampaajalla yli vuosi sitten joten ei se hius joka lähti mitenkään hyväkuntoista ollut :-/
 
Töissä on tietysti ollut ihan hirveä kiire nyt kun Jesperkin on ollut kotona sairastamassa.
Täytyy sanoa, että työn ja sairaan lapsen hoitaminen yhtä aikaa on haasteellista.
Jopa yöt on ollut katkonnaisia kun työasiat pyörii päässä.
...ei hyvä...
 
Viikonloppuna juteltiin Kristerin kanssa, että meidän on pian päästävä lomalle.
Minä olin viimeksi lomalla kesäkuussa 2012.
Silloin minulla oli 3 viikkoa lomaa.
Krister on viimeksi ollut lomalla heinäkuussa 2011.
Se oli silloin 4 viikon lomalla.
Eli minulla on ollut lomaa viimeksi n. 2,5 vuotta sitten ja Kristerillä n. 3,5 vuotta sitten.
Joten ei mikään ihme että ollaan väsyneitä.

 
Lisäksi olisi aika upeaa saada viettää kahden keskeistä aikaa.
Mutta siitä voi vaan haaveilla.
 
Kaikesta huolimatta tänään on ollu ihan hyvä päivä.
Viikonloppu häämöttää jo.
Hyvää keskiviikko iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti