lauantai 4. lokakuuta 2014

Hallitus kokoontuu!

Yritin aikaisemmin viikolla tavoitella meidän rivarin Isännöitsijää sen jälkeen kun kuulin huhun, että ensi viikolla meidän osakkeen piha kaivetaan auki ja sadevesijärjestelmä laitetaan kuntoon.
Mun viimeinen tietohan oli se, että minä joudun tekemään sen omalla kustannuksella.
 
Jätin useamman soittopyynnön Isännöitsijälle, mutta ei se soittanut takaisin.
Lopulta sain sen kuitenkin linjoille, uskomatonta!
 
Kerroin mitä olin kuullut ja hän vahvisti asian.
Sanoin, että nyt lyödään jarrut päälle.
Minä en maksa mistään mihin minä en ole pystynyt vaikuttamaan.
Toiseksi EN ole vastuussa Taloyhtiön sadevesijärjestelmästä joten maksuvaade on aiheeton.
No isännöitsijä kertoi, että Taloyhtiö kyllä maksaa nämä kustannukset.
Sanoin, etten hyväksy mitään sopimuksia puhelimitse vaan haluan kaikki mustaa valkoisella.
Isännöitsijä ymmärsi asian varsin hyvin, hän tietää miten olen vuosien saatossa ollut Taloyhtiön ja tiettyjen Hallituksen jäsenien silmätikkuna.
Joten ensi viikolla Hallitus kuulemma kokoontuu ja käsittelee tämän asian.
Isännöitsijä tulee kertomaan heille, että Taloyhtiö vastaa lain mukaan sadevesijärjestelmästä ja sen kuntoon saattamisesta, ei osakas.
 
Nyt sit odotan kirjallista lausuntoa Hallitukselta jossa kumotaan edellinen vaade minua kohtaan.
 
Ihana yhtiö ja vielä ihanampi Hallitus!

Haluaako joku ostaa rivitalo-osakkeen erittäin harmonisesta Taloyhtiöstä?
Yhtiön toiminta erittäin ammattitaitoista ja naapurisopu huipussaan.

Ha ha haaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti