sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Welcome to the 90´s!

Ai ihana 90-luku.
90-luvulla muutettiin Kristerin kanssa saman katon alle ja silloin aloin sisustamaan meidän ensimmäistä yhteistä kotia.
Olen aina tykännyt sisutamisesta.
Jo pienenä tyttönä vaihdoin monta kertaa vuodessa mun oman huoneen järjestystä ja maalasin huonekaluja.
Kun sit sain oman kodin sisustettavaksi olin onnesta soikeana.
 
Mutta, se 90-luvun sisustus.
Herran Jumala se oli karmeaa.
Nyt kun laitoin NRS:n Vantaan asuntoa asuttavaan kuntoon kaivoin esille meidän vanhat verhot.
Jessus, mitä kuoseja!
Tässä kuvia asunnosta:
 
Makuuhuone 1
 
Makuuhuone 2
 
Olohuone
 
Olohuone
 
Keittiö

Keittiö

WC/kylpy
 
Asunto ei todellakaan ole missään huippukunnossa, mutta se on huomioitu vuokrassa.
Multa jäi saamatta ruokatuolit vaikka ne luvattiin mulle.
Televisiokin sinne pitäisi hankkia.
Muuten se on nyt täysin asuttavassa kunnossa.
 
Kuten huomaatte, niin paljon eri hommia kuuluu tähän mun työkuvaan mm. muttaminen ja asuntojen kalustaminen :-D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti