perjantai 3. heinäkuuta 2015

Erään muhoslaisen yrittäjän uhkaava käytös!

Kun päivällä laitoin pyykkejä kuivumaan kuulin, että meidän tiellä ajoi auto.
Ajattelin, että taas joku on eksynyt.
Ääni kuitenkin tuli lähemmäs ja kuulin, että autolla oli myös tyhjä peräkärry.
Pian näin ne tiellä ja se oli tosiaan pakettiauto peräkärryllä joka kuulosti tyhjältä.
Pakettiauto pysähtyi meidän tielle ja autosta nousi porukkaa.
 
Menin katsomaa mitä siellä touhutaan.
Mies ja nainen kantoi tavaraa hiihtostadionin kuulutuskopista ja pari penskaa juoksi jaloissa.
Kun mies näki minut se ei sanonut mitään.
Minä sanoin päivää.
Mies vaan tuijotti mua.
Pian sen viereen tuli nainen tuijottamaan mua.
Kysyin millä asialla ne on.
Mies: -Miten niin?
Minä: -Näin että ajoitte tälle meidän tontille ja tulin kysymään millä asialla olette.
Mies vaan tuijotti mua.
Minä: -Niin, olette meidän tontilla.
Mies: - Soita poliisit.
 
Whaaaat???
-Miksi mun pitää soittaa poliisit, oletteko laittomilla asioilla?
-V***ttu, soita poliisit!
 
Siinä vaiheessa katsoin parhaaksi poistua paikalta.
Mies oli tosi uhkaava ja puristeli nyrkkejään.
Nainen naureskeli kovaan ääneen mun perään ja mies huusi solvauksia.
 
Harmitti kun ei tullut känny mukaan, mutta painoin mieleeni yrityksen nimen joka luki peräkärryn kuvussa.
Kun tulin kotia googletin yrityksen ja se osoittautui erääksi muhoslaiseksi yritykseksi.
Tämä yritys toimii asiakaspalvelualalla keskustassa.
(nimeä en tänne laita)
 
En sit tiedä mikä sai heidät käyttäytymään uhkaavasti.
Kai nekin menisi tarkistamaan jos joku ajaisi niitten pihalle peräkärryn kanssa?
 
Sen voin ainakin sanoa, etten tule ikinä kehumaan heidän yritystään.
 
Kaikista huolimatta toivotan kaikille aurinkoista viikonloppua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti