perjantai 22. elokuuta 2014

Vanish!

Olen päässyt Buzzaamaan
Taas tuli tuote kokeiltavaksi joka sopii mulle kuin piste iin päälle.
Yksi mun suurista intohimoista on nimittäin pyykinpesu :-)
Tiedän, olen outo.
Mutta mikään ei voita puhtaan pyykin tuoksua ja hienosi viikattuja puhtaita vaatteita vaatekomerossa.
Silloin kuin olin teini-ikäinen mulle jo sanottiin:
-Pilvi ei ehdi kuluttaa vaatteita käytössä, se kuluttaa ne pyykinpesukoneessa.
 
Joten kun mulle ilmoitettiin, että pääsen Buzzaamaan Vanishia olin ihan haltioissani.
 
Mulla oli jo valmiiksi ennakkoluuloja tuotetta kohtaan.
Mun tuttu nimittäin tarjos mulle sen omaa vaaleanpunaista Vanish-purkkia.
Sen mielestä pyykki haisee tosi pahalta kun koneeseen on laitettu Vanishia.
Silloin en uskaltanut ottaa vastaan purkkia, sillä mä en halua, että mun pyykki haisee pahalta.
Nyt kun kuitenkin sain Vanishia kokeiltavaksi, rohkaisin itseni ja lisäsin sitä puoli mitallista pyykinpesupulverin joukkoon.
Ei pyykki mun mielestä haissut pahalle, ihan normaalille se tuoksui.
Mun tutulla taisi olla joku roska nenässä kun se haisteli omaa pyykkiään ;-)
 
Sain myös testattavaksi nestemäistä Vanish Powergeliä jota kokeilin heti Jesperin paitaan johon oli tullut (aikoja sitten) tahroja askarteluväristä.
 
Ennen
 
Jälkeen
 
Valitettavasi se ei tehonnut siihen, mutta niin mä vähän arvelinkin ettei maalitahrat lähde näin pitkän ajan jälkeen.
Onneksi kangas ei kuitenkaan haalistunut siitä kohtaa johon hieroin geeliä.
Se vasta olisi ollut katastrofi, inhoan nimittäin haalistuneita vaatteita!
 
Jakan kuitenkin kokeiluja Vanishin parissa.
Tämä on kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti