keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Roskisdyykkausta!

Kerroin viime viikolla, että dyykkasin Rovaniemen Prisman SER kierrätyslaatikossa.
Noh, ehkä mä en nyt ihan dyykannut.
Mutta kun kävelin kierrätyslaatikon ohi näin jotakin kiiltävää.
Ja minähän olen kuin harakka, mikään kiiltävä ei mene ohi mun silmän.
 
Laatikossa oli sähkökynttelikkö.
Siitä puuttui muuntaja, mutta sellaisia minulla on useampi kotona.
Joten nappasin kynttelikön mukaani.
 
Kotona kokeilin toimiiko härpäke ja hyvin se toimi.
 
Valoa pimeyteen
 
Pidin päällä kynttelikköä kokonaisen päivän ja se toimi moitteettomasti.
En ymmärrä miksi se on heitetty pois.
Ehkä se ei vaan miellyttänyt edellisen omistajan silmää enää.
 
Oli miten oli, mun mielestä se on nätti.
Ehkä maalaan sen mustaksi tai valkoiseksi tai sit se saa jäädä kullanväriseksi.
 
Toisen roska, toisen aarre.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti