keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Luonto vihertää!

Vettä sataa ja luonto vihertää.
Oli aika raivata tienreunusta täällä kotona.
 
Olen tuonnut saniaisia rivarin tontilta tänne kotipihalle muutama vuosi sitten.
Jotkut ei ole pärjännyt, mutta useimmat on ja on jopa lähtenyt leviämään.
Olen istuttanut niitä tien viereen jossa ne saa levitä ihan vapaasti
 
Saniaisia
 
Yhtenä vuotena siirtomaan mukana tuli muutama lupiini.
Nekin on levinnyt itsestään tosi paljon ja saa kasvaa ihan vapaasti tien vieressä.
Mun mielestä lupiini on tosi kaunis ja näyttävä kukka.
Toisten mielestä se on rikkaruoho.

Vaaleanpunaisia lupiineja
 
Pienpanospuhdistamo lupiinien seassa piilossa
 
Jotain uutta olen hankkinut tälle kesälle.
Hain metrisen tuijan ja pari vaaleanpunaista petuniaa jotka istutin isoon ruukkuun jonka olen ostanut vuosia sitten.

Katseenvangitsija
 
Kun ajaa meidän tietä ylös talolle, talon takaa paljastuu iso hallirakennus.
Rakennus on ihan täynnä
tavaraa.
Niinpä laitoin tien viereen ison ruukun joka toivon mukaan vie edes vähän huomiota pois rumasta hallista.
 
Vihreää ja kaunista siis on.
Harmi vaan kun ei pääse nauttimaan kesästä juuri yhtään jatkuvien sateitten vuoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti