perjantai 5. kesäkuuta 2015

Mitä tapahtui!

Mitä tapahtui kuukausi sitten, sen jälkeen kun viimeksi bloggasin?
Tapahtui totaalinen loppuunpalaminen.

1. Työmaalla tilanne on kaoottinen ja kaaos jatkuu edelleen.
Ollaan tehty strategia suunnitelmia ja nyt kuviot alkaa selkeytymään, mutta raskas työ on vielä edessä.

2. 8 koiranpentua talossa teetti ihan hirveästi työtä.
Koti muuttui eläintarhaksi ja sotkua oli joka puolella.
Minä joka olen tarkka kodin siisteydestä olin ihan epätoivon partaalla kaiken sonnan kanssa.

3. Koko talven ja kevään olen nukkunut huonosti, parin tunnin pätkissä 4-6h yöunet.
Minä joka tarvitsen kahdeksan tuntia unta yössä menin lopulta ihan sekaisin.
En päässyt enään normaaliin unirytmiin kiinni.
Lekuri ehdotti nukahtamislääkettä, mutten suostunut siihen.
Lopulta löysin unirytmin ja nyt nukun suht hyvin.

4. Kun stressi alkoi purkaantumaan mun keho meni "rikki".
Koko kroppaa särki enkä pystynyt liikkumaan kunnolla, makasin vaan sängyssä ja ihmettelin mikä mun on.
Lekuri sanoi, että stressi purkaantuu ja oli kirjoittamassa mulle saikkua.
En ottanut saikkua vastaan, mutta vähensin töitä roimasti kahden viikon ajan.
Vielä särkee sieltä täältä, mutta töihin olen jo palannut.

5. Kotona on rampannut vieraita koiranpentujen vuoksi, jopa anoppi raahautui Muhokselle.
Kaiken keskellä oli kummipojan rippijuhlat, Jesperin päättäjäiset ja kaiken maailman häppeningit Jesperin koululla.
Joka päivälle oli jotakin enkä kerta kaikkiaan kerinnyt hoitamaan omaa hyvinvointiani.
Ja kun teet kotona töitä on erittäin tärkeää, että pääset edes hetkeksi pois.

Nyt kuitenkin tuntuu, että elämä alkaa palautumaan pikku hiljaa ja jaksan tarttua uusiin haasteisiin.
Tuleva syksy on ihan avoinna, mutta keskityn nyt tähän kesään.

Kotona ollaan tehty kaikkea kivaa perheen kesken, jopa Krister on ollut viikon kotona.
Vaikkakin Krister on ollut saikulla selkänsä takia, niin se on sentään ollut kotona.
Jesperkin on ihan ihmeissään kun iskä on ollut kokonaisen viikon kotona.
Koska me ollaan oltu viimeksi kotona koko perhe kokonaisen viikon?

Palaan vielä kuvien kera kertomaan viime kuukauden kuulumisia.
Ennen sitä voitte käydä
lukemassa niitten kuulumisia.

Palaillaan ja muistakaa:
HUOLEHTIKAA MYÖS ITSESTÄNNE!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti