tiistai 29. maaliskuuta 2016

Horoskooppimerkkien pimeät puolet!

Löysin kiinnostavan artikkelin horoskooppimerkkien pimeistä puolista.
 
Olen Vesimies, ja meistä kerrotaan näin:
 
Vesimies 21.1–19.2.
Vesimiehet ovat tunteettomia ihmisten tarkkailijoita, jotka eivät reagoi mihinkään spontaanisti. Vesimiehet ovat usein tylyjä, ja vaikka he haluavat tuntea itsensä tarpeellisiksi, heidän on lähes mahdotonta myöntää tarvitsevansa apua muilta.
 
 
Totta, niin totta!
 
Minä todellakin tarkkailen ihmisiä, heidän maneereita, kasvojen ilmeitä, puheita jne.
Tästä sitten teen omat päätelmät millaisesta henkilöstä on kyse.
 
Mielestäni olen kyllä spontaani, vähän liiankin spontaani joskus.
Toisaalta tykkään myös suunnitella asioita etukäteen ja laatia kaiken maailman listoja suunnitelmista.
 
Tyly osaan kyllä olla ja välillä lauon sanoja suustani jotka olisi ehkä parempi pitää mahassa.
Lapsena olin erittäin nöyryytetty eikä kukaan kuunnellut minua.
Aikuisiässä sain tarpeekseni ja aloin ilmaista mielipiteeni.
Joskus voin siis vaikuttaa erittäin tylyltä.
 
Ja lopuksi, minähän en apua tarvi!
Pärjään omillani ja menen vaikka läpi harmaan kiven jotta pärjään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti