lauantai 26. maaliskuuta 2016

Töitä vaikka muille jakaa!

Kun taas aloitin työt SOL:lla minun oli tarkoitus tehdä töita viitenä päivänä viikossa, kaksi tuntia päivässä.
Töitä on kuitenkin niin paljon, että minulle tulee viikkotunnit täyteen lähes joka viikko.
 
Mitä olen sit tehnyt?
Olen tehnyt kerrossiivouksia Rokualla.
Yhtenä yönä tehtiin peruspesu Rokuan Ravintolan keittiössä.
Olen tehnyt yhden päivän Leirikeskus Luurinmutkassa jossa oli yöpyjiä viikonlopun yli.
Lisäksi olen myös hoitanut omaa kohdetta Muhoksella.
 
Pääsiäinenkään ei mene levon merkeissä kun lauantaina menen taas Rokualle tekemään kerrossiivousta.
Maanantaina menen koko päiväksi UkkoHallaan siivoamaan loma-asuntoja.
 
Joten joo, töitä piisaa vaikka muille jakaisi.
Luulen kuitenkin, että työt matkailukseskuksissa vähenee pian kun lomat on lusittu ja lumet sulanneet.
Joten tehdään nyt töitä niin kauan kun niitä on tarjolla.
 
Ja kun työtahti vähän hellittää pääsen ehkä nauttimaan Rokuan Kylpylästä ja kuntosalista jonne minulla ja perheellä on rajaton (ja ilmainen) kulku.

Toivotan kuitenkin kaikille oikein Hyvää Pääsiäistä.
Te jotka lomailette, nauttikaa!
Te jotka teette töitä, nauttikaa ja olkaa kiitollisia (kaikilla ei nimittäin ole töitä tänä päivänä)!

Hyvää Pääsiäistä! / Glad Påsk!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti