sunnuntai 8. marraskuuta 2015

Zen väritystä!

Kaikki on varmaan nähnyt kauppojen hyllyillä aikuisille suunnattuja värityskirjoja.
Olen plärännyt niitä useampaan otteeseen kaupassa, mutta en ole ostanut itselleni värityskirjaa vielä.
Sen sijaan olen kirjoittanut Joulupukille, että toivon sellaisen joululahjaksi.
Lisäksi toivon kunnon puuvärejä.
 
Yhtenä päivänä en voinnut kuitenkaan enää vastustaa uteliaisuuttani vaan googletin sanalla "zen väritys".
Löysin Täältä kuvia joita saa tulostaa itsellensä käyttöön.
 
Zen
 
Löysin Jesperin huoneesta muutaman puuvärin ja aloitin värittämisen.
 
Tämähän on todella kivaa!
Kuuntelin hyvää musiikkia radiosta ja värittelin hassuja kuvioita.
Olin pitkän tovin ihan omissa ajatuksissani.
Tämä on todella hyvää vastapainoa mun kaoottiseen maailmaan.
Mun pää on täynnä numeroita, ideoita, murheita, paineita... positiivisia ja negatiivisia ajatuksia.
Uppouduin täysin tähän värittämisen maailmaan.
Vielä en kuitenkaan kykene keskittymään kauan tähän vaan melko pian ajatukset jo harhaili tekemättömissä asioissa.
Mutta, tästä on hyvä lähteä, hyvä aloittaa mielen rentoutumisen.
 
Nyt odotan joulua ja sitä kun saan ihan oman värityskirjan ja kunnon puuvärit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti